Friday, August 7, 2009

Ade SALE ke??

lepas shari aku lepak kat umah ayah teh..umi abah aku sampai..

pagi nie, aku bangun ngan rase xsehat..
lepas telan panadol sbjik..(mcm bdak kecik la plak makan ubat sbijik jer..mane nk tahan), aku siap2 nk kuar..
umi kate nk ke IKEA..(dgr2 kat radio, IKEA ade jualan murah.. persoalannya skrg.. MURAH Ke??)

smpai di IKEA.. ternyata brg2 tersebut hanyalah murah pada sesetengah brg shj.. haha..
xdek maknenye nk membeli.. huhu..
alih2 pegi cari kerusi untuk abah jer.. tu pun nasib baek dy kasi sale untuk yang tu..

aku amat lah borim berada di sana.. yela..tempat org tue shopim..xde keje, alih2 aku suruh adik2 aku masuk lam troli..xde la aku keletihan mengejar dyorg..


lepas satu bangunan K:A:M:I meround.. K:A:M:I makan2 tepi laluan org lalu lalang (xde tmpt duduk larh!) smbil makan hot dog ikea.. nk cari eskem mulanya.. tp kehabisan la plak.. (camne ye eskem pn bley abes..bknnye ktorg pegi lewat pn, still tengah hari tu).. lepas tu masuk IKANO plak.. wat2 muke mcm xpenah masuk sebenarnye..yela.. dah borim dok round ikea jerk.. Dalam tu kami meround jer.. xde membeli apa pn..

Akhirnya K:A:M:I dapat melepaskan diri dari IKEA (pdhal xde sape yang hambat pn..)pegi plak JJ Wangsa Maju.. tu pun saje2 nk p cari bju tuk raya..
kat luar syok jer tgk MEGA SALE!.. alih2 masuk dalam tu.. korok mung SALE!.. xdok jejas pn harga.. xmembeli la kitorg time tu.. Beli brg yg hanya K:A:M:I jer yang tahu.. hehe..

Lepas dARI situ, K:A:M:I pegi menziarah MAMI kat gombak.. aku dah rase laen dah time tu.. panas habis.. badan xlarat pn.. aku sempat tidow lagi kat umah MAMI.. nasib baek dyorg xde kate pape..

balik jer umah ayah teh, aku terus xdapat bgn.. demam aku makin melarat.. malamnye aku pegi klinik ngan umi n abah.,. amat menakutkan la kalu demam time2 skrg nie.. dah la ramai yang tgh tgu giliran nk jupe doc..


petikan tangan ;

ainieツ

1 comment:

ainieツ said...
This comment has been removed by the author.