Saturday, August 8, 2009

GE RAM!

demam2 pn sempat agy aku ikut umi abah p NILAI..
shopim punye pasal..sanggup aku ikut skali walaupun demam..
xpadan ngan demam aku nie.. huhu..

paling aku xsuke pakai mask! padah nk ikut sgt.. haha..
aku macam org asing la plak kat situ.. sebab aku sorg jer pakai mask..
xke pelik org tgk aku.. tp demam pnye pasal aku pakai la..
untuk kebaikan aku jgk..

byk jgk umi shopim.. GERAM aku nk amik gmbr glagat umi,cikla n bdk2 nie menyibukkan diri bershopim.. tp sebab aku demam.. aku jadi xde mood nk berphotografi..
klo x, maunye aku amik sume gmbr2.. bia penuh aku letakkan kat sini..

lepas bebyk helai kain dibeli.. yela.. syurga kaen kan kat sini.. rambang mata la jadinye..
kitorg blik umah la.. ape lagi.. sume dah keletihan kan.. tp sebelum tu, singgah umah ayahsu dlu kat Putra Height..(betul ke x tau aku eja nie..) lepak kat situ 3-4 jam.. then smbung perjalanan blik..

terkejut aku arini bile tau 4org mmbe umah aku demam.. umi gusar.. dalam 2 nk kasi aku blik behrang ke x.. takut makin melarat lagi demam aku nie..


petikan tangan ;

ainieツ

No comments: