Pages

Tuesday, July 28, 2009

Shupim! Shupim! Shupim!


"barang dapur habis" umi..

tibe2 umi cakap camtu kat aku tgh hari tadi.. aku pn ape lagi la..

"jom shopim, burim nie.. jom r.." aku..

amik kesempatan di atas kesempitan yang ade la..
sebenarnya ak nie tengah berada dalam keadaan yang tension teramat la jgk..

ye r.. ari2 dok ngadap lappy aku nie.. jemu la jgk aku rase..
nk jgk cari ketenangan yg laen.. pulak tu, penim kpale aku ble dok ngadap bende nie jer..

lepas berjaya melepaskan rintangan untuk membodek abah!..ptg td kitorg kuar shupim brgn dapur.. nk memenuhkan kembali brg2 yang telah mengosong dalam kabinet rumah.. hoho..

jalan pnye jalan..(ngan kete yek! bkn jln kaki.) smpai la kami di tempat g diberi nama tesco..
asal silah tesco dapat name tidak ku ketahui..

shupim pnye shupim.. aku keboringan sebab jd jong tolak troli :[ (nasib2.. sape suh ikut.. kan dah jadi jong tolak troli tu.. padan muka! :D) last2 aku melarikan alin tuk ikut aku meronda sekitar build tesco.. manyak kedai kami masuk tuk menjamu mate.. bkn tuk membeli ye! no money no shuppim! hoho kesian kat aku..

ronda pnye ronda.. alin ajak masuk parkway! haha.. dye dah jupe brg yang menarik perhatian dye.. ni ha! tgk nie..

tenggelam dye dok dgn teli bear tu.. hoho.. mulanye mmg igt dye tenggelam terus pn.. haha..:D
aku belikan dye skaf pink kat dye.. suke yang amat la.. sebab dye mane penah ade skaf.. ade pun dye kate dah tercabut bulu.. hoho.. tp xpe.. walaupun xde duit.. belikan la.. nk beli bear tu xmampu.. huhu..

masuk tesco blik then cari abah n umi.. dyorg dah setel pn memilih juz nk tgu byr jer..

then blik umah la pastu.. blik makan pedak goreng.. hmm.. yum2!


petikan tangan ;

ainieツ

1 comment:

Anonymous said...

JONG tolak troli?
hahahahahahahahhahaa