Saturday, July 4, 2009

kepanasan yang memeningkan..

hmm.. cuti nie ak kne blaja kete la.. smbung wt lesen yg ak tertangguh slame 5 bln...
huhu.. jgn terkejut tau.. sebab lg lame dri aku pn ade tau..!

spnjg ari-ari ak dok blaja nie, ak mmg kne dok berjemur di tgh panas.. yela, skg nie kan musim panas.. naik lebam muka ak yang dah sememangnye dah lebam nie.. haha..
dah la tu, ari2 balik lewat.. sedih dow dok terdampar kat sana.. dok igt nk blik umah jer slalu, tp xbley sbb ckgu xarrange blik camne.. yang cikgu tu tau juz membilang, membilang dan membilang lagi.. tak penah nk pandai pn dy membilang.. hehe.. padahal, dy patu kasi blik awal2 ag.. ksian kt ak n saim2 kne dok sane..

last2 ak berpakat ngan dak yang blaja kete skali tu tuk report kt bos besar yang ari2 blik lewat.. petang tu ak suh abah ak yang ckp ngan bos tuk tanya bakpo kelik lewat sokmo.. hmm.. ntahla.. lepas nie dapat blik awal ke x.. arap2 bley la.. letih dok tgu kat sane ari2.. huhu


petikan tangan ;

ainieツ


No comments: