Pages

Saturday, September 26, 2009

Hepy Befday!!

Birthday Balloon
happy bithday to THEM...
happy birthday to THEM..

happy bithday to... THEM..
HAPPY BIRTHDAY TO THEM..
oleh kerana agak keramaian kenalan aku yg menyambut besday so,
arini aku nk post sal mereka..
dyorg menyambut ulang tahun umur mereka dalam bulan September nie..


1 SEpteMber....
Izzu(abelong)
spupu ku nie..
genap dah umor dy 15 tahun.. huhu
nk exam PMR tahun nie..
wat leklok ye long..

9 SeptEMber...
Azim
satu2nye adik aku yang laki2..
tahun nie umo dye genap 12 tahunn..
dapat ic la dy tahun nie..
lak tu, time besday nie
dye exam.. UPSR
harap result dy ok la..
huhu

23 SepTEMber...
Siti Nadzifah..
mmbe aku kat skull jenab lue..
gambar dy aku xterjumpa.. huhu
yela, HD lame aku rosak..
xdpt diselamatkan gmbr2 kat lam tu..

25 SEpTember..
mIssy SHAHRIAH..(umiku tersyg)Morph
HEPPY BESDAY umi..
syg umi sengsangat..
tahun nie umi dah genap umurnya 47 tahun..
da tue dah..
xyah la nk ngaku2 mude agy..
hehe

25 septEMber..
nie Trah..
leader lam class aku dlu..
time kat skull jenab la,.
sori tra, aku pow gmbr ko nie.. hehe
HEPI BESDAY ya!
(ak xley nk kol mu la wei! mu tkar no bru ko?)

26 SEptemBEr..(arini la)
name dye Farid..
aku kenal dy dah lame..
tp xpenah jupe pn..
pelikkan??huhu
ape2 pn.. HEPPY BESDAY ya Farid!
nt awk kasi hadiah kat sy yer.. hehe
alamak! terbalik suda..
30 SEptember.. (coming soon)
besday adik aku..
Aimie..
umor 8tahun dy tahun nie..
kecik jer dy, mcm xde zat pn ade.. hehe..
ape2 pn along ucapkan SELAMAT HARI LAHIR kat kakak..
moga cepat2 gumuk yer..
haha..

ape2 pn.. kalu ade besday2 member aku yang xtersebut kat sini,
maaf la yer.. xdan nk igt kesemuanya la..

and sape2 kenalan aku di blog nie yang mak dy dlu lahirkan pada bln sembilan nie,
aku nk ucap kan..
Happy Birthday
HEPPY BIRTHDAY yang ke...
(kamoo sndiri yang tentukan)

moga sehat2 selalu n sentiasa dimurahkan rezeki..
Way Too Happy


petikan tangan ;

ainieツ



No comments: