Pages

Wednesday, September 23, 2009

open HOU SE lg..

umi keje malam arini..
so, nk pegi jalan2 raya umah toksdara sempat la..
kitorng gerak dar umah dari pukul10 agy..
aku yang drive dari cabang umah sapai la umah tok su..
pergh! banyak woo.. kete!
sume berebut2 nk e destinasi masing2..
huhu.. aku nie pemandu baru.. so, pandu perlahan la..
seperti yang diwarwarkan dalam tv.. haha~
bguskan aku nie.. ??(mempoyos kan diri seketika)

sampai umah toksu, xsah kalu xmakan tape..
sedap sgt.. habis licin ktorg makan..
agpn toksu mmg dah simpan tuk ktorg awal2 dah.. hehe

open house kat umah aku.. sudah
open house kat umah cik.. pun sudah
arini giliran umah ayahngah lak wat open house(mkn lagi)..
dari umah toksu, kitorg grak terus ke umah ayahngah..
makan ape yang ade la..
sebab still kenyang agy.. huhu..

ptg baru kitorg balik..
sebab saje2 nk lepak kat umah ayahngah..
agpn aku blik umah dulu kejap..
balik nk amik kete..

petikan tangan
;

ainieツ



No comments: