Pages

Monday, October 18, 2010

today is MONDAY..=)

mood: thinking..!
problem: ayat merapu ape yg aku nk post kt sini nih?

biasala.. aku kan da lame xmengarang.. so, skang ni aku jd cam blur skit nk membloggerkan diri..

story aku arini adalah::
aku terpaksa mengantar sebanyak 4 asignment hari nih!.. hatiku amat gumbira apabila keadaan ini berlaku..
mane xnya.. letih kot nk menyudahkan bende alah tu..
-tidur diawal pagi (3-4am) semata2 nk menyiapkan esemen nih!
| inilah salah satu padah wat keje last2 minit.. haha, so lepas ni jgn wat lai yer cik aini..|
akibatnya: aku mengantok dalam kelas.. huhu..
lepak msjid syok jer tidor.. pdhl tu kaw., larangan tido.. hmm

tp: ape yg menimbulkan sedikit kemarahan dihati ialah: kelas sebelah petang langsung tiada!
ai! itu telah menimbulkan sedikit gangguan masa tido dan masa untuk diluahkan kpd AD+IZ..
hmm.. sabar jela.. harap pas ni xdela masa terbuang seperti hari ni yer.. huhu

p/s: incik zaim: sy telah merekodkan masa sy tido sy yg terbaru ye.. pkul 4am.. hmmm
masih mengantuk tp kene pegi FE la plak mlm nih!..=(




petikan tangan ;

ainieツ

1 comment:

puteri noor mastura said...

hahahha..ngtuk nmpk....mata mesti xleh lawan mata aku..hahhaa