Pages

Saturday, October 16, 2010

Setahun Kemudian...

ekceli.. da setahun aku tak update aku punye blog nih!.. rasa amatlah malas untuk merapu disini..tp.. ntah bagaimana terbit perasaan JATUH HATI nk mengarang lagi..hmm..

Pada tanggal 26 Julai 2010.. aku telah selamat mendarat di Universiti Teknikal Malaysia, Melaka(UTeM)..



terasa seperti happy gilos! sebab aku dapat terus further study in degree.. hoho! aku dah jd student degree woo!! not diploma student anymore anymore..! xleh maen2 dah!huhu

hari pendaftaran amatlah meletihkan sebab aku nih pelajar rayuan.. so, sumenya kene wat sendiri.. terkejar ke sana ke mari.. tp bese lah.. pengalaman kan.. lo x bile lagi..
ape yg best! aku xkene minggu suai kenal..! xdapat bygkan lah macam mane time mgu suai kenal tu..

ape2 pun aku bertambah lebih happy dok sini sebabnya ramai mmbe2 yang aku telah sedia kenal di poli atau di 3P..







petikan tangan ;

ainieツ

2 comments:

ain chan said...

aku tu slah 1 tu..hahahaaa

ainieツ said...

mmg ko la yg oi.. hehe=)aku nk upload gmbr tuk entry ni.. tp xdpt2 loh!.huhu