Pages

Wednesday, November 17, 2010

Aidil A D H A....

mood malam raya: kuar mkn malam dkat Rest. MOHD AINI.. kedai aku tuh!

usya sorg mamat kat situ.. =). pastu malas nk blik umah lagi so, meronda lah.. wee~~

dari bukit katil ke semabok..
then masuk banda hilir..lalu pulau melaka..
ronda lagi!.. ai! pompuan merayau tengah2 mlm.. xelok lah.. ish3! ngee~~

sampai DP.. ingt nak lepak situ.., kegelapan la plak..KANCEL!
msuk kg.MORTEN.. bergambar jap..







hoho.. nt melaka nak ade monorel.. huhu..bru aku tau..

pusing-pusing lagi cari PIRATE PARK!.. aiyark! tutup la der! xley nak berjoli.. huhu..
kitorg jln lg.. kt situ we ol's jupe NYAH u".. kelas gitu! ngah waiting pelanggan!.. NGO pun ade bak kate Putpanda.. hoho.. name laen bagi GRO...

dlam kete kitorg gelak sakan.. nak wat camne, dreba ktorg tibe2 xingat signboard..ape yg merah semuanye dy nak redah..padahal da lesen BESAU da dy tu.. hehe..

nad ni ade signboard aku nak tunjuk kat ko.. ingat yer..



tanda ni ko jgn ikut yer.. somenye salah!.. haha


anyway!..SALAM AIDILADHA dari aku di perantauan.. huhu

petikan tangan ;
ainieツ

2 comments:

ain chan said...

amboi sakan ampa...xajk pownnnn huhuhu...
sape msk aini restaurnt tu?? hahhaa....
ang duk bace menu...heheeee

salam aidiladha....
maryam a.k.a artis said:"perantauan" ha ha ha...

ainieツ said...

ain chan: aku ade pekerja la.. aku jong tunggu wet masuk saja.. hahah! tokey berjaya nih!..=)

mariam dpt pengalaman sembahyang raya ngan bdak kecik harini..=) wee~~