Pages

Sunday, November 21, 2010

aku nak N O V E L itu!!

mood: rehat otak sblm mengira n menghafal rumus MATH.. adoyai!..

org sibuk nak exam tp aku sibuk nak cari novel.. haha.. bgus x aku??
aku da siap ade list da nak beli novel ape.. hehe

ni dia.. xbanyak pun yg aku nak.. beberapa bijik jer..
- Jodoh atau cinta =iman nizrina (udah dimiliki tgu nak baca jer..)

- Selamat Malam Kekasih =aina emir

- Sesuci kasih seorang isteri =Dzie tyea (mmbe aku da beli.. so, pinjam jer lah)

- Antara Benci dan Rindu (da bape kedai da aku pergi.. semua da abes stok!.. nak ni jagk lah!!..XKIRE usih!)

- tanpamu disisi = rabihah nur riduan (blum usya lagi.. org kate best..)

banyak kdai buku aku pegi semata2 nak cari novel antara benci dan rindu tuh!.. aiyarkk! nak wei..~~balik abes exam nih nk p round kdai buku kat kl lak.. nk try usya mintak2 la novel Antara benci dan rindu tu ade..

~THE END~

p/s: stdy la aini oi!.. nak exam esok lusa dah nih!

petikan tangan ;
ainieツ

No comments: