Pages

Sunday, December 12, 2010

blog aku L A P A R..

hmm.. tergerak hati aku harini nak kasi makan kat blog aku nih..

tp aku still xtahu gapo aku noh royak sinih!.. 

cuti sem ni aku hanya memerapkan diri di rumah jer selepas selamat sampai dari Melaka & KL. dok umah je la kan, nak merayap kemana lagi..

walaupun agak memboringkan   rumah la SYURGA paling terindah di dunia nie (bg aku lah.. korg aku xtau..hehe) tp yang lagi bestnye.. aku rasakan bahawasanya aku dok di obersi! nk wat camne.. suhu negatif kot air kat umah aku.. mcm mandi ais batu! itu adalah disbabkan hujan everyday.. hoho..!


ape aku wat kat umah??? let's check it out!~~

1. absolutely aku TIDO la~ 

2. kedua terpenting MAKAN...

3. layan mende alah ni sampai LEBAM:

4. memahami jalan cerita dalam novel :


SERIBU RINDU UNTUKMU

cite dia best.. tp bagi aku cite dia byk yang tergantung.. mcam ssah nak faham jer.. xmenarikkan perhatian aku tuk baca buku ni skali lagi la.. huhu


ANTARA BENCI DAN RINDU

novel ni la yang aku cari kat byak kedai tapi xjupe.. berbaloi jgk la aku bace cite nie.. xsia2 aku bersungguh-sungguh cari novel nie.. I LIKE!!


LAFAZKAN KALIMAH CINTAMU

walaupun da 3 kali aku baca novel nie, aku tetap akan nangis bagai nak rak.. hoho sedih der!
i LIKE Siti Rosmizah's novel.=)


JODOH ATAU CINTA

Kalau da jodoh x kemana.. Luahkan perasaan anda yer..;)


5.  org laen da lame layan cite.. tp aku bru jer nak layan citer nie.. hehe

syok jgk layan cite nie walaupun aku banyak skip kat part yang membosankan.. hehe 

shin: putera, kamu ENSEM la tp sepet!
chae kyung: awak COMEL la..~
yul: kamu CUTE..




petikan tangan ;
ainieツ

No comments: