Pages

Saturday, December 25, 2010

Winter at ICT!

Hari Natal is today~~ beraya la korang kepada sesiapa yg meraikannya...

ekceli ni post aku yg lame da tersimpan kemas dalam poket draft... bru terasa harini nak menghabiskan cerita aku nih!

ada rasa seperti nak merayap jer kat KL nih.. tp xtau nak kemana la plak.. so, membina dan menternak taik mata ler.. suddenly~ adik2 aku n kazen aku ajak pergi melombong a.k.a merandamkan diri dalam tempat nih!


ni bkn POOL yg sebenarnya.. gmbar kami mandi xde yer.. huhu

ni adalah muka bdak yg setelah keletihan mandi di POOL.. mula la wat muka monyok!

setelah agak syok kami mandi disitu.. kami bersiap2 tuk kuar la.. stlh sepagi dan sepetang kami dk di umah..


kami pergi membuat lawatan di taman yg dipenuhi dengan lampu liplap~liplap..
1st time pergi sini.. da lame la aku nak pergi sini.. akhirnya tercapai jgk.. tp aku xde la galak sgt nak pergi sini.. meletihkan dan menyemakkan jer sebab ramai gler org.. ZOO pun ade kat sini yer.. harap maklong..!







Mickey n Minnie MOUSE KELATE..=)

Mickey n Minie versi dak kecik..


dapat bende lampu nih senyap lah dia

Hmm.. kalu korang nak tau.. Kat Malaysia ni pun ade winter jgk tau.. kalo xcaya tgk kat bawah n ha..syok jer bley maen salji nih! hahaha..=D



adoyai! kantoi la plak winter spray! huhu


Salji da abes la.. huhu
hmm.. ble la aku nak dapat maen SALJI yg betul2 nih!








petikan tangan ;
ainieツ

No comments: