Thursday, December 23, 2010

Dinos Alive!

once upon a time (ceh! omputih la plak).. aku ngan famili balik ke zaman DENASOR (weh! eja dainosaur pun xreti ka ha??) kirenya aku balik ke zaman Jurrasic Park la nih! berhambat2 (berkejar-kejaran) dengan denasor.. teruja kejap weh!..

mula2 tu jupe kami jupe IKAN PIRANA a.k.a ikan kecik apetah namenya.. kami bagi dyorg makan dlu.. baik kan kami..?? celup tangan dalam air suh ikan pirana tu makan.. haha



adik! ikan patin ado dok?? nok make GULAI IKAN PATIN ASAM TEMPOYAK nih! blurp! dap erh!


Tiba-tiba (jeng..jeng..jeng..)
wo! bapak denasor ni amat besar lah!

panjang gler.. siap der bunyi.. skali bunyi bertempiaran lari~~

wo! wo! dia da bkak mulut! cepat lari...!!

eh! lari la.. ape kes nak dok bergambar lagi?? skali ngap jer hilang la kamu! hoi! lari lah!

hah! sopeng la tangan ateh sebelah!.. sengaja kasi denasor tu make deh??


ha sudoh! denasor lapar tuh! tengok golek molek mangsa dia.. kesian...=(

alamak! da kne makan la ngan denasor nih! (heh! mcam pegi serah diri jer nmpk gayanya)

hoh! kaki umi pun kene jgk.. patut la umi jalan kekcok pastu! tp xnmpak la sebab dienterpreme oleh abenik! adoyai!


aku datang sini dapat jumpe mmbe lame.. hah! tgk tu, aku siap berPEACE lagi ngan dia. ni lah mmbe lame aku.. (nasib baek kne kurung.. lo x kecut perut jgk! haha)

kat Jurassic Park ni ade segmen mewarna.. join lu jap! asah bakat lama yg terpendam! haha

oyeah! dapat belon lah!=)


walaupun banyak halangan yang terpaksa kami tempuhi semasa berasa di Taman Zaman Jura nie.. kami tetap hepi dan kami pulang ke rumah tanpa sebarang cacat cela.. hehe=)


DINOS ALIVE!
location: Pusat Sains Negara, Bukit Kiara
date: 1 December 2010 - 31 May 2011
time: 9.00 am - 5.00 pm

Enjoy Yourself There!!


muke slumber walaupun dalam hati gubra gler!!~

petikan tangan ;
ainieツ

No comments: