Pages

Friday, April 15, 2011

Telur palsu.. or REAL nih?? mmg real!

mesti kome2 sume taukan ttg hebohnya pasal telur palsu nih! haish.. banyok ben kabornya pada mulanya, tp last2 news terbaru yang aku tahu bukannya palsu pun kan??

tp aku kat sini bukan nak cite sal tu.. aku nak cite sal mende laen sebenarnya.. hehe
ekceli 25 march aritu aku sambut besday salah sorang bdak class aku a.k.a exLabmate aku, Ummi..

Happy Birthday umi!!



HAPPY BIRTHDAY TO you..

HAPPY BIRTHDAY TO you..

HAPPY BIRTHDAY TO Umi..

You mmg da tua!..=0



cake for her.. siapa embok?? umi la.. kan pelakon dalam Hikayat Merong tu ade yg nme embok.. Umi Nazirah kan yg berlakon.. org tu la embok nih.. hehe


kire besday nih kami buat suprise besday la tuk dy.. kami ramai2 dak kelas pakat sambut besday dy.. JOM layan gambar jom..=)








posing dlu sebelum kejadian..


lapor ye umi.. licin kek tu..=)


wow! umi.. jangan bekeng sangat!.. teruk kami kerjakan kamu jap g.. sabar yer..=)

ok.. setelah semua da kekenyangan.. kite tambah lagi keSUPRISEan kat umi yer.. taddaaaaa...!
ini pun berlaku selepas kami berjaya pujuk umi cabot dy punye sweater.. hehe

sabor je la umi yer..=)

xcukup perisa lagi tu.. tambah lagi aini, aida.. tambah banyak² lagi perisa tu..haha

muka redha....

time for revenge.. get ready all's!! cha alif boot!!! caboot!.. ahahaha


mangsa mandi TELUR pada malam tu yer..(nasib baek aku xkena..)



gelakgelisukahati: pegang kamera time besday berlaku untuk mengelakkan kne mandi telur..




No comments: