Monday, June 13, 2011

Happy Birthday ^-^

♪♪♫ Happy Birthday to you..
Happy Birthday to you..
Happy Birthday to mereka yang dilahirkan pada bulan nie..
Happy Birthday to you.. ♪♫♪♪

Ramai nau yang dilahirkan bulan Jun ni kan.. member² aku pun ramai. so skang nih post tuk dyorg la.. nak wish Happy Birthday . semoga panjang umur and dimurahkan rezeki yang melimpah ruah. so, boleh la nanti belanja aku..

nah! aku nak bagi kek sebijik kat dyorang yang terlibat.. hehe
8th June
my beloved sister!.. happy birthday adik.. love you..!
nanti along cari hadiah ko adik.. halamak dik! along xdea nok beli lagi la buku tuk adik.. sabar yer

13th June

my BFF at jenab schooll..MAHARAH

15th June

Saem kacik pun dari Jenab jugok.. Missy Ema..


22nd June

xclassmate time form 4 n form 5.. Siti Nur Zuraida

26th June

bukan besday 2-2 orng nih yer.. sorang jer.. sis! yang baju bebunga tu.. yang bibir mungil tu bkan yer.. tu PutPanda.. hehe.. sori put.. anda pemes jap.. hehe

29th June

xclassmate merangkap salah sorg geng aku time skolah dlu, miera..


dan tidak lupe jugak kepada semua member² yang aku kenali.. HAPPY BIRTHDAY~~ (^_*)





2 comments:

aidaa said...

ahahahaha. thanks aini :D gamba plg cun mu curik ye :p hahaha

ainieツ said...

haha.. meme gambar mu hok terbaik lah! haha