Pages

Sunday, March 6, 2011

Birthday =)

HAPPY BIRTHDAY TO you..

HAPPY BIRTHDAY TO you..

HAPPY BIRTHDAY TO ____..

HAPPY BIRTDAY TO you..


pada tarikh 6 Mac every year.. beginning on their born year.. mereka yang ada kaitan dengan aku ni akan menyambut hari kelahiran mereka.. mereka tu adalah:


this is my cousin.. nama dia Malissa Wani bt Mohd Amini (wani, lupa ejaan nama ayah gne..huhu) aku panggil dy ni wani walaupun umur dy lebih tua dr aku.. (beza umur kami only 1 year jer).. puas mok (mak wani) n abah aku suruh bahasakan kakak.. tp nk wat camne. dah lekat panggil nama jer..



Dy ni plak namanya Farhana Abdullah.. dy ni housemate aku sepanjang aku dok di UTeM nih.. kiranya kami ni baru kenal xsampai setahun la.. tp da boleh rapat.. suka mengejek orang n buat orang gelak.. tu yang aku senang nak kawan dengan dy.. malam semalam, kami buat hidangan khas dari Asma tuk celeb besday dy.. terkejut jugak la dy walaupun da ade orang bagi hint pasal aktiviti semalam.. hampeh tol!..


tak kira la berapa umur korang pun, korang tetap jugak lebih tua dari aku.. hihi.. ape2 pun aku nak ucapkan Happy Birthday..

and wish tambahan lak cam biasa la..
MOga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. moga sukses selalu.. alla ayat command yang sering aku n orang laen gunakan la.. korang buat la ayat sendiri.. hihi=)


and tidak lupa jugak aku nak wish kat blogger-blogger yang sambut birthday dy harini.. HAPPY BIRTHDAY!=)


celahkuku: hoi aini! study la.. esok ade test nih! cepat2 study.. huhu


3 comments:

mardalina baharom said...

HAPPY BIRTHDAY FOR THOSE TWO

Unknown said...

happy birthday to them...

comel blog ain!;)

link ain dh dimasukkan dalam bloglist akak...;)

keep in touch ya?

ainieツ said...

@~CiK TiNieY~

Tq kak.. kak punye profile not available la..