Tuesday, March 8, 2011

Join Contest Aku Kaya

sekali lagi arini aku nak join contest.. cam GA jugak la.. Contest ni datangnya dari belog Bobiestory.. dy buat contest Aku KAYA.. haha.. kaya?? sapa xnak kaya kan?? rezeki masing-masing la...=)

syarat² nak join contest ni adalah seperti berikut:


  1. jadi mmbe blog Bobiestory :suda buat
  2. letak dy dalam bloglist.. : suda buat
  3. letak header blog dy : tu dia aku letak kat atas.. dy punya header la.
  4. buat entry : mmg ni la entry dy..
  5. sebab kenapa aku terbaca belog dia ialah: aku blogwalking la.. jalan punya jalan terserampak la ngan belog Bobiestory nih.. baca..baca..baca.. dan agak tertarik hati.. aku follow la.. tu la sebabnya..
  6. tag 1 kawan?? sape nak join contest ni?? dy la yang akan aku tag.. anyone la.. tp aku nak tag la jugak sorang nama..
  7. last skali cam biasa la.. paste url blog kat dy punya entry la..

HADIAH FULUS...TUNAI RM300
TARIKH TUTUP: 31 MARCH (11.59 MALAM)



konflik dalam diri..nak pakai ape la tuk kelas 2 jam ptg nih'??







2 comments:

apezs shah said...

alaaa mcm nak join contest ni.
tapi sayangnya.. syarat yg pertama pon apezs dah xleh tunaikan.. ada msalah ngan blog. :(

ainieツ said...

@apezs shah

sayang betul.. lo x bley join contest ni sesama.