Sunday, May 29, 2011

Menjelajah UTeM

hmm.. berkurun kau kat dalam draf yer.. sori la aku malas nak mengepostkan la.. xde mood nak mengarang.. pe pun..

Seperti yang korang tau (itupun kalu tau la..) aku sekarang nih ngah menjalani Semester Khas dengan hati yang rela( tangan didada mata ke atas) selama 2 bulan.. fuyyoh! org laen syok cuti 4 bulan tp aku cuti xsampai pon 2bulan nt.. sedih woo!

umi! abah! along nok kelik! lamonyo xkelik dumoh! huhu


hmm.. pape je la aini oi!.. berbalik pada semester khas aku nih,, aku n rakan² seangkatan kene masuk bengkel yang ado di UTeM nih.. kire sesi jelajah UTeM lah.. dari satu fakulti ke satu fakulti yang laen sampai la balik ke FKEKK balik.. FTMK-FPTT-FKM-FKP-FKE.. dalam banyak² fakulti sah² la FKEKK paling best! ekon ade kat setiap tempat! ceh.. mengarot la tu setiap tempat.. koridor tu xde la ye yeop!

jom kite layan bakal² engineer (insyaALLAH suatu hari nanti) ni buat task² yang wajib kami buat tuk lulus,, buat saja la aini.. jangan nak merengek! haha

gambar2 yang amik dari FKP



SAFETY FIRST!

ni dari FKE

boring dengar lecturer



buat wiring pasang soket and lampu.. wiring yang agak senang bagi budak poli (pendapat xstudent poli.. hehe..)


wiring tuk generate motor


kamo sangat khusyuk nak pasang Relay je pun.. hoho

♥♥♥ Happy Birthday to Pakcik Husni Zaim.. Long live n success sokmo! ♥♥♥







No comments: