Pages

Saturday, May 21, 2011

saya UPDATE yey!

huh!.. da lame jugak aku x hupdate blog nih..
aku bizi la.. ngan final exam.. semester khas yang berminggu² menghimpit diri nih!..
letih woo..! lepas exam je kne kemas² barang tuk pindah umah.. angkut barang dari tingkat 5 blok B masuk balik tingkat 5 blok A. cam hampeh jer.. dapat umah yang sama tinggi jer.. ingat nak rendah la sikit.. tp sama jer! hampeh tol..! tp xper.. tahan jer la tuk 10 minggu nih! xsabar tol aku nak blik kg.. huhu

and nasib baek la aku ade peneman kat sini.. hasil dari aku menapak ke PWTC aritu.. layan novel aku selama 10 minggu nih!
.. hehe

antara novel² yang menjadi mangsa aku setakat nih!


Tajuk: 7 Hari Mencintaiku
Penulis: Siti Rosmizah

First novel yang aku grab time g PWTC aritu.. dan juga novel first yang aku amik tuk baca..
citer dia best tp kurang umph skit.. aku pun xtau pe umphnye.. pape pun novel nih tetap best! novel ke 4 dari my best n paberet author! suke bile dapat kumpul semua novel die..=)


Tajuk: Aku Yang Kau Tinggalkan
Penulis: Alina Haizar

novel dari penulis ni belum penah aku baca.. jalan citer dia okey.. tp banyak la plak dia cite sal sejarah Turin.. rasanya kalu dy xtulis pun xpe kot..


Tajuk: Hanya Kau Yang Tahu
Penulis: Kamsiah Abu

pun xpenah baca buku dari penulis ni.. tengok dari sinopsis ok.. and jalan citer pun notbad la boleh diterima.. eh! kalu xditerima xde la cite ni dibukukan.. iye dok??


Tajuk: Bukan Salahku
Penulis: Liza Nur

Novel yang aku tertunggu nak baca dari awal novel nih diterbitkan lagi.. xde sape2 beli pun.. ingatkan nk pinjam jer.. tp pape pun skg dah dapat pe lagi bace lah kan?? best cite nih.. tapi best lagi novel yang penah penulis ni kuarkan dulu.. aku a bape kali da bace novel tu.. yang ni pun akan bakal dibaca berkali².. sebab aku punye ka, bape kali aku nak bace pun boleh la kan.. hehe

sekarang ngah tunggu turn nak baca M.A.I.D and ADAM DAN HAWA.. xsabar nak baca AdamHawa walaupun da banyak kali dah aku baca novel tu..hihi





sisiptepi: awak.. tahniah sebab da dapat apa yang diusahakan selama tiga tahun nih.. tahniah..tahniah..tahniah..
saya tahu awak embira bila da dapat segulung diploma tu.. saya pun penah alaminya.. kenapa saya wish kat sini?? sebab saya tahu awak xkan bacanya..











No comments: