Pages

Wednesday, January 19, 2011

Apa Di Dalam Backpack/Handbag Anda??

jalan2 punye jalan.. aku jupe blog The Garang.. aku nak jugak try segmen dy wat tu.. Apa Di Dalam Backpack/Handbag Anda??

ni syarat-syarat dia::
  1. buat entri dan letak Header the garang kat atas tu dan linkkan ke blog the garang DONE
  2. follow blog ni DONE
  3. join group sahabat blogger DONE
  4. letak tajuk entri 'Apa Di Dalam Backpack Anda??' DONE
  5. tangkap sekeping gambar barang yang anda selalu bawak g memana, balik kampung ke, travel ke, DONE
  6. letak sekurang-kurangnya 3 barang dalam gambar tersebut. DONE
  7. terangkan kenapa anda bawak semua barang tu semua. DONE
  8. last tinggalkan link anda kat entri ni. DONE

dia cakap kat situ apa di dalam backpack/handbag.. so, aku pilih backpack la.. sebab berbandingkan handbang ngan backpack.. aku lagi lebih kerap menggunakan backpack la tuk ke mana2 kecuali jejalan p cuci mata..sebab tahap bahaya bawak backpack lagi tinggi dan kosnya lagi mahal sebab my love ade kat dalam tu..wee~~

nak tau ape ade kat dalam tu (jeng..jeng..jeng)

1st of all::


mesti la my love nih!.. (my white lappy)

ke mana saja akan ku bawak my love nih..
(except window shopping..hilang nyaya woo!! kesayangan nih)
sasau seketika ble xde lappy aku nih.. xkne buat.. pastu mula la merayap kat lappy orang laen pinjam.. xpasal2 la plak orang laen kne berkorban..huhu
p/s: ngah wat contest ni pun pakai my love yer..=)


2ndly::


my 2PEN and BE..:

2PEN a.k.a pendrive tu aku mmg slalu bawak tuk senang di masa hadapan..
senang skit nak mencilok or menCOPY PASTE note2:movie2:lagu2: dan seangkatan dengannya..
yang boleh dimuatkan dalam tu la...
BE a.k.a Broadband tu gunanya untuk online.. gne bende alah tu la yang membolehkan aku mengupdate nih selain daripada aku gne belas ihsan WiFi..(a.k.a WiFi FREE) hohohoho(gelak jahat bile diingat balik..thanks yer owner WiFi)..


2 bende nih mmg akan ade dalam Backpack or handbag aku..so, kemana2 pun ada.:)


3rd things::

The Little Book of SUDOKU

buku nih mmg aku selalu bawak la.. sebab time poli dulu aku selalu chow dr Tanjung Malim ke Rawang pakai train.. borim kot naek tuh sorang2..
so, buku nih selalu la wat teman aku..
jalan2 keliling KL pun dia temankan tau!.. ceh:amalkan BUDAYA MEMBACA aku nih!..
tp buku ni bkan buku baca la.. buku susun nombor..
buley la buat aku kureng boring kat lam train tu..
skg nih dia still lagi peneman aku time borim,. xley wat time travel dah.. sebabnye aku slalu travel malam balik KLATE..pegi KL pun pakai bas.. aku nih klu ngadap buku dalam bas or kreta aku pening skit.. huhuh
so, membuta la jawabnyer=)



panjang la plak post aku nih.. padahal 3brg jer.. ape aku merapu nih?? huhu..org laen pendek2 jer.. ade aku kesah?? lalalalala~~~

petikan tangan ;
ainieツ

3 comments:

the garang said...

aku try gak nak belaja men sudoku. tp haram tak faham. aku mmg failed math. haha. thanks yer join :D

Anonymous said...

nak join boleh? tp mls la nk bt entry. boleh? he.

ainieツ said...

@thegarang:: try lew maen.. best kot..try yg senang2 dulu suda..hehe

@zana:: join la dik.. dalam mase yg same ade jgk yg nak dipostkan. hehe