Pages

Wednesday, January 26, 2011

::ChocKELAT::

petang tadi.. jalan2 cari makan kat rasaksa..! bkn ape pun.. da alang2 hantar putpanda ke MC eden singgoh ler kojap kat sinun.. nak try rasa Mee SIZLING.. org kate sedap.. tp bagi aku bese jerle..

pusing2 lagi cari chockelat tuk adik2.. cuti CNY da dekat.. dok sabar ambo nok kelik kapung nih!=) banyak choc n snek2 situ.. rambang mata nak pilih..! pilih yg berpatutan jer.. yg mahal2 xdak duit lagi nih!..

suddenly:: ternmpak snek2 nih!.. teringat jaman2 dolu kala..



snek YOSSS and APOLLO yang amatlah pemes ketika ada PARTY jaman2 dulu...
best woo snek nih! xrugi dulu amik banyak2 sampai penuh poket.!
banyak jenis cara nak makan bende alah nih!..
buang slapis2 la::makan semua terus la(hoi! jgn tercekik suda)

NINI chocolate CELUP..!celup..celup..~~
NINI chocolate CELUP..!celup..celup..~~

siap ade lagu lagih tuk choc nih!.. banyak perisa.. tp aku xberapa suke sangat la choc nih..
leceh nak kene celop2 bagai.. skali tertitik choc die tu kotor abes bju skola..
xpasal2 kne bengkakkan tlinga a.k.a kne bebel ngan umi.. huhu

itu time jaman kite kecik2 dolu la.. tp budak skang ni semuanya HIGHclass.. mane maen choc or snek cam td.. semua nak yang mahal2..

CADBURY la...
(paberet choc yg menggemukkan aku dari kecik smpai ke besar..lalalala...)


KitKat la..
berehat seketika bersama KitKat (OH YEAH!)

paling hampeh! bdak2 kecik skg pun pandai mintak FERERRO ROCHER!
adoi! blagak betol.. chockelat murah xmau! yang mahal nak la.. HIGHCLASS betul!.. hampeh!



tp; kalu aku ke LANGKAWI choc nih mesti aku cari..
peberet aku la kirenya.. pdhal bkan slalu dapat makan pun..


cokelat piramid!

n muah!muah!.. KISSES..
bessTT! i'm love it!=)



critesisiptepi:bdak2 kecik! jgn la milih sangat! org kasi tu amik jela.. mintak yg mahal2 jer.. aish!


petikan tangan ;
ainieツ

No comments: