Thursday, January 20, 2011

Wacana Perdana Pemikir Muda bersama Tun Dr. Mahathir

kan semalam aku ade cakap yang aku akan ke wacana bersama Tun Mahathir..
so, ni la hasil ataupun kenangan aku kat situ..

pagi ni tepat pukul 8.15am.. kami sampai dewan..
mak hoi!.. ramai gler org yang membanjiri dewan nie.. segenap segi umur ade kecuali bby2 n kanak2 la.. dyorg pegi skula la..

Tetamu yang hadir terdiri dari...

1:: ofkos student UTeM
2::adik2 PLKN (paling ramai la kot)
3::adik2 skula MRSM
4::adik2 skula bese pun de jgk
5::student MMU
6::student Kolej Proffesional Mara
7::makcik pakcik UMNO kot
8::staff2 yang menganjurkan program ni
9::dan ramai lagi.. xdpt dikenalpasti dari mane pun ade..

so, JOM kite layan gambar la plak yer..

banner yg agak besar dihadapan

saguhati yg kami peroleh..
dalam tu ade... Pen::Notebook::Button::Keychain

adik KPM

adik PLKN






nak balik sudah: dapat makanan iaitu Bihungoreng yg tidak sedap..HARAP MAKLUM..=(

kami balik naek nih! best woo! bangga jap.. hehe

ape yang penting.. Tun Mahathir senyum kat aku! wa~~ bangga skejap.. da la siap dapat salam ngan dia..pengalaman yang ntah ble dapat jupe dia lagi.. bukan senang nih..=)





petikan tangan ;
ainieツ

No comments: