Pages

Monday, January 24, 2011

.:penyakit 'M' kembali:.

blog aku xberupdate beberapa hari::

hai! nak jadi macam dulu ker, aini??
bia jer blog tu berhabuk::bersampahsarap sane sni::

aku bukannya apa:.
bukan xmao update any entry baru tapi aku kureng idea la..
nak wat cmne.. aku dok terperap jer kat umah..

  • Malas nak kuar..so; idea dok maghi lah!
  • Malas nak membelek any news terbaru tuk update sini..
  • Malas nak layan BEROKband ni yang kureng linenya..(bongoks!)
last2! aku hanya layan cerita jer yang dok berckp2 di TV nun..tp kadang2 TV yang layan aku.. akunya ntah kemana2 pergi nya (membuta)

p/s: malam ni agak memboringkan.. dan suasana di MELAKA agak panas yer.. berpeluh2 aku nih!.. esok kelas start pkul2.. pagi boley membuta Lelama!~~~=)
petikan tangan ;
ainieツ

No comments: