Pages

Saturday, February 5, 2011

25 random things about ainiツ

Entry ni ditagkan kat aku disaat-saat aku xde mood nak wat entry ape.. TQ yer putpanda sebab ko tagkan aku.. macam tau2 jer yg aku ni ngah blur xtau nak post ape.. haha

Random things about ainiツ

  1. bdak yang ngah membebel nih name dia Wan Noor Aini.. membe-membe dia panggil aini. lebih dikenali ngan Aini Makhzan.. (ramai sgt name aini kat lam kelas tu)
  2. masih lagi berusaha tuk menjadi pelajar yg CEMERLANG, GEMILANG dan TERBILANG.
  3. asal mana?? lahir Pahang.. umi abah pure Klate.. umah di Klate.. alamat dalam IC pun klate.. so, kire asal klate la ye..
  4. anak paling TUA.. tp aku masih MUDA..
  5. suke sakat adik2..spupu spapat yg datcik..
  6. cepat dapat dupdap..dupdap..
  7. sorang yg gemar menepek muka dia depan lappy.. blik kelas terus ON..
  8. suka menabung di MPH or POPULAR (aku nih rajin baca la..baca novel..)
  9. tepon ada 2.. kredit penuh.. tp jarang gunakan..msg masuk kadang2 aku xsedar pun..so, kpd membe2 ku, klo aku xbalas msg tu silalah kol yer.. hehe..
  10. dalam kelas WAJIB mengantuk.. eclipse n earphone jadi peneman bila keadaan begitu terjadi..
  11. rumah kolej di tingkat paling atas.. view lawa, menapak keatas agak mencabar jantung n pernafasanku..roomate bersama putpanda..
  12. boleh dikatakan hujung minggu aku hilang dari kolej..
  13. suka sedut lagu2 best..citer best2..
  14. baru jejak kaki kat dlm panggung 3kali.. kbykan movie aku lebih suka sedut..
  15. Facebook ONLINE setiap hari tp tetap OFFLINE, Myspace lasum xbkak, Friendster aku dah mampuskan..Blog ON ble ade idea..
  16. Diam bila xde orang yg rapat disekeliling.. tp bile ngan orang yg rapat, mulut xdok diam jgk..
  17. susah nak tegur orang yang xkenal..kire cam malu-malu kobau..
  18. ramai girlfrens.. skit boyfrens.. sbb mmg jrg bercampur ngan boys.. skola pun all girls..
  19. pemandu yang berhemah dijalan raya.. paling laju pun 150km/j jer..
  20. biar aku tunggu orang, jangan orang tunggu aku.. tp jgn kasi lebih had la.. sabar ade takatnya..
  21. jenis yg senang ingat jalan kot.. sbb mmbe2 aku panggil aku GPS ble kuar p jalan2.. jalan Melaka bley la.. klu jln kt KL, sama2 la kite makan buah langsat yer..
  22. penyakit M selalu datang menghimpit..(sibuk jer die tuh..)
  23. da kurang layan cite kat TV.. bkn sbb cite xbest, tp alang2 da xdapat tgk kat kolej, baek aku xyah tgk langsung.. terutama drama..drama..drama..
  24. suke layan sesetengah realiti show.. tp TIDAK penah terdetik di hati nak vote dalam realiti show..(prabih kredit den jer..baek simpan)
  25. jenis jarang menbebel tentang diri banyak2 spt skrg..


perhatian kapada nama2 dibawah.. anda ditagkan yer..:

petikan tangan ;
ainieツ

2 comments:

Unknown said...

sampai today aku blom buat tag ni.. hehehe

ainieツ said...

@Encik Blogger


Jom buat ler incik blogger..=)