Pages

Saturday, February 26, 2011

Graduation Day




setelah 3 tahun aku bertungkus lumus menghappykan diri tuk dok di Tanjung Malim, Perak.. aku berjaya menghabiskan diploma aku di Politeknik Sultan Azlan Shah.. rasa bangga jap bile da dapat tu.. sebab taraf pendidikan aku da naek lagi setapak..

so, tengah hari nanti aku akan ke Tanjung Malim la.. tuk menghadiri Majlis KOnvokesyen aku..
terasa xsabar jer.. nak jupe kawan2 disana.. nak jupe lecturer2.. nak jupe acik mara yang dah banyak berjasa kepada kami semua sepanjang kami dok di tanjung malim nun..rasa berdebar pun ada sebab nak kne naek pentas tuk terima diploma tu..(walaupun da beberapa kali da naek ke pentas tu..hihi)


terasa best jer lambung2 topi tu.. rasa nak wat jugak jer.. tp hanya kenangan jer la.. sebab kami xkan pakai topi tu.. juz pakai jubah jer.. hai~ macam xlengkap la plak xde lambung2 tu.. hehe.. tapi xpe.. aku akan buat bile aku konvo Degree nt.. hehe
ape2 pun aku nak ucapkan tahniah kepada semua membe2 poli sesi julai 2007 - januari 2010 yang akan grad isnin nt.. terutamanya kepada semua budak course Diploma in Electronic Engineering,Komputer (DTK) sesi jul 07-jan10.. miss u all!..


celahkuku: entry last aku tuk bulan nih.. akan bersambung lepas aku balik konvo nanti.. hehe=)



2 comments:

afro said...

owh member aku kt uniten pon ade pg grad kt sne.. nme die abu..

paanthology: meter topup di uniten buat student happy?

ainieツ said...

@paan sabri

abu?? macam kenal jer.. kalu die budak letrik aku kenal la kot..