Friday, February 25, 2011

PIKOM PC Fair 2011 @ MITC Melaka

harini hari pembukaan PIKOM PCFair 2011 at Melaka.. kami terus serbu la, pe lagi.. dah alang-alang de buat kat sini, rugi la plak kalo xpegi.. nak harapkan yang kat KLumpur tu belum tentu la aku bulih pergi.



disebabkan petang tadi kitorang de lab.. maknanya kami ley nak pegi awal la.. kne la utamakan yang lebih utama dulu kan.. semangat tol kami nak siapkan lab tu awal2.. lagi awal lagi cepat la kami ke sana.. bukan nak membeli ape pun.. nak merayap dalam tu.. ane la tau boley jupe barang2 yang murah ke..

sekali harung kami amik 6biji cooler pad laptop.. Hamik kau! terkejut orang kat kedai tu.. kami seboleh2nya nak harga paling murah.. wee~~

hape2 pun.. motifnya disini nak ajak semua member2 blogger yang berada di kawasan melaka ni sila la ke PCFair.. 3hari jer nih.. jom cepat moh datang sini moh!..

Date : 25 February to 27 February 2011
Vanue : Melaka International Trade Centre (MITC), Melaka.


celahkuku: kene pegi PCFair ni awal2 sebab esok da nak ke Tanjung Malim.. wee~~ xsabar..=)

No comments: